Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Termotransfer

Termotransfer

Termotrasfer to metoda charakteryzująca się wysokiej jakości nadrukiem i trwałością. Jest atrakcyjna cenowo nawet przy zamówieniu liczącym sobie jedną lub kilka sztuk.

Garść nowinek technicznych

Nadruk termotransferowy polega na termicznym wgrzaniu w materiał lub podłoże obrazu, który został wcześniej odpowiednio przygotowany. Ten dwuetapowy proces produkcji powoduje, że technika ta jest niezwykle trwała. Termotransfer idealnie sprawdza się przy nanoszeniu logotypów na gotowych produktach tekstylnych o nieregularnych kształtach, z trudnodostępnymi miejscami takich jak czapki z daszkiem, kołnierzyki, plecaki, torby czy kamizelki. Warto tutaj dodać, że metoda ta pozwala na zindywidualizowanie znakowanych sztuk.

Flex i Flock

Tajemnicze flex i flock to folie, które wgrzewa się w tkaninę. Różnią się one grubością i fakturą. Flex posiada gładką, błyszczącą lub matową powierzchnię i wykonana jest z wysokiej jakości matowej folii poliuretanowej, zlaminowanej z termicznie aktywowanym klejem. Miękka i przyjemna w dotyku może być z powodzeniem stosowana zarówno na ubrania robocze jak i sportowe oraz rekreacyjne. Folia flex charakteryzuje się dużą wytrzymałością i odpornością na ścieranie oraz pranie. Nadruk wykonany folią flex jest cienki i rozciągliwy oraz co ważne „pracuje” razem z tkaniną.

Folia flock to celulozowe włókna sprawiające, że jej powierzchnia posiada aksamitną „meszkowatą” strukturę charakteryzującą się dużą głębią kolorów. Struktura ta powoduje, że flock jest delikatnie wypukła. Doskonale łączy się zarówno z materiałami naturalnymi jak np. bawełna, jak i tymi posiadającymi syntetyczne domieszki.

 

Termotransfer na koszulkach

Motywy zwierzęce czy błyszczący brokat?

Zarówno folia flex jak i flock dostępne są w różnych kolorach, począwszy od barw podstawowych po te bardziej wyrafinowane. Oprócz tego folia flex dostępna jest również w różnych strukturach (np. perforowana, luminescencyjna, brokatowa czy metaliczna) oraz wzorach imitujących zwierzęce motywy np. węża czy tygrysa. Warto tu też dodać, że dobrej jakości folie posiadają certyfikaty bezpieczeństwa, które potwierdzają, że nie zawierają one szkodliwych substancji, dzięki czemu można je stosować nawet na ubrankach dla maluchów.

Zalety i wady termotransferu

Jak każda metoda znakowania, również termotransfer ma swoje wady i zalety. Niewątpliwą zaletą tej metody jest połączenie wysokiej jakości nadruku z relatywnie niską ceną. Na jej plus można również zapisać różnorodność materiałów na które można nanieść nadruk: dzianiny, tkaniny, drewno, tworzywa sztuczne, plastik, ceramika oraz metal. Termotransfer jest również szybki w przygotowaniu i za jego pomocą można dokładnie odwzorować nawet niewielkie elementy w grafice.

Wadą tej metody jest fakt, że nadruk na tkaninie jest miejscem, które nie oddycha. Zaleca się również by wykonanego nadruku nie prasować. W metodzie tej nie można również wykonać przejść tonalnych.

Dlaczego warto wybrać tą technikę ?

- Termotransfer daje pewność, że nadruk będzie trwały i wysokiej jakości,

- Termotransfer zapewnia idealne krycie materiału,

- Jest opłacalny nawet dla 1 sztuki zamówienia,

- Nakład może być personifikowany,

- Termotransfer znakomicie sprawdzi się na takich materiałach jak: dzianiny, tkaniny, drewno, tworzywa sztuczne, plastik, ceramika oraz metal,

- Nadruk termotransferowy jest odporny na pranie, ścieranie, światło, temperaturę, uszkodzenia mechaniczne i wilgoć,

- Ze względu na to, nadruk termotransferowy jest odporny na warunki zewnętrzne, można tę metodę wykorzystać w systemach magazynowania i transportu, w firmach produkcyjnych oraz logistycznych,

 

 

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.