Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Sitodruk

Sitodruk

Sitodruk to najpopularniejsza i najtańsza technika znakowania reklamowego. Prawidłowo wykonany nadruk powinien przetrwać dłużej niż materiał na który został naniesiony. Koszt nadruku sitodrukiem zmniejsza się wraz z każdą zamówioną sztuką. Sitodruk umożliwia zadruk wielu rodzajów podłoży, o różnej fakturze oraz kształcie.

Dwa słowa o technice

Wielokolorowy nadruk, który jest efektem końcowym produkcji, to tak naprawdę grafika składająca się z ogromnej ilości maleńkich kropek.

W technice sitodruku najistotniejsze są sita - szablony. Każde z nich składa się z bardzo małych oczek, które wielkością można porównać do znanych wszystkim pikseli. Nadruk na materiale powstaje gdy zasłania się jedne oczka, a inne pozostawia otwarte. Przez te ostatnie właśnie przepuszczana jest farba. Istotne jest, że każdy kolor nakładany jest na tkaninę osobno. Tak naniesiona farba zostaje poddana utrwaleniu termicznemu.

Sitodruk pozwala na uzyskanie wyrazistego, wielobarwnego nadruku, w którym możliwe jest nie tylko łączenie kolorów, ale również zastosowanie przejść tonalnych. Metoda sitodruku pozwala uzyskać także niezwykle ciekawe efekty trójwymiarowe.

Czy sitodruk jest tą metodą której szukasz?

Odpowiedź na to pytanie zależy od kilku czynników. Najważniejszy jest nakład. Jeśli potrzebujesz 20-30 szt., to ta metoda jest nieopłacalna i lepiej skorzystać np. z druku cyfrowego czy termotransferu. W sitodruku cena zależy bowiem od ilości przygotowanych sit (czyli ilości kolorów koniecznych do wykonania grafiki) oraz kosztów przygotowania nadruku. Większa ilość nakładu po prostu rozbija te koszty na poszczególne sztuki.

Sitodruk nie daje też możliwości personalizacji każdej sztuki. Cały nakład musi być taki sam. Warto tu też dodać, że metody tej nie stosuje się na polarach.

 

 

Sitodruk jest najlepszym rozwiązaniem

Jeśli potrzebna jest większa ilość nadrukowanych gadżetów reklamowych czy ubrań firmowych to ta metoda jest jak najbardziej wskazana. Sitodruk można wykorzystać na niezmiernie szerokiej gamie materiałów: papierze, tekturze, drewnie, plastiku, PCV twardym i miękkim, folii, metalu, szkle, porcelanie i tkaninach.

Dzięki tej metodzie można wydrukować plakaty, foldery, oznakować kalendarze, firmowe koperty i naklejki, kolorowe pudła i kartony, torby reklamowe foliowe i papierowe, firmowe kubki, ozdobne naczynia, płyty kompaktowe, parasolki, odzież oraz mnóstwo innych gadżetów reklamowych. Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest tutaj wyobraźnia drukarza oraz twardość i konsystencja materiału. Musi on być na tyle zwarty, by możliwe było nałożenie na niego farby bez uszkadzania jego struktury.

Dobrze wykonany sitodruk jest odporny na promienie UV, wodę, detergenty i wysokie temperatury. To powoduje, że może być również zastosowany do elementów eksponowanych na zewnątrz.

 

 

Odrobina historii

Sitodruk stosowany był od tysięcy lat na Dalekim Wschodzie, a przede wszystkim w Japonii. Wykorzystywano go głównie do ozdabiania kimon. Wycięty z papieru motyw wzoru nanoszono na napiętą na drewnianej ramie siatkę z włosów ludzkich lub zwierzęcych.

W XVIII wieku zaczęto używać szablonów do wykonywania imitacji tkanin dekoracyjnych, później również tapet oraz ozdabiania ścian, mebli i wielu innych sprzętów. Przełomem okazał się 1907 rok, gdy opatentowano użycie sita. Od tamtej pory metoda sitodruku cały czas się rozwijała, by w końcu stać się jedną z najpopularniejszy metod poligraficznych używanych w dzisiejszych czasach.

Czy wiesz, że…?

Przygotowanie każdego projektu wymaga pokonania kilku etapów niezbędnych do tego, by projekt został prawidłowo naniesiony. Należy nadrukować klisze, naświetlić sita (dla każdego koloru inne), przygotować farby najlepsze dla konkretnego projektu, umieścić sita na karuzeli oraz w końcu przenieść farby na materiał.

 

Sitodruk w pigułce

- Sitodruk to metoda polecana do dużych nakładów,

- Na wycenę zamówienia wpływa m.in. wielkość nadruku,

- Nadruk wykonany sitodrukiem doskonale współgra z bawełną,

- Sitodruk nie boi się prania. Ubranie z nadrukiem można prać nawet w 50 st.,

- Grafika naniesiona sitodrukiem jest wyrazista z nasyconymi barwami i możliwe jest wykonanie na niej przejść tonalnych kolorów,

- Nadruki są bardzo trwałe. Odporne są one m.in. na: wilgoć, pranie, promieniowanie UV, detergenty czy uszkodzenia mechaniczne,

- Sitodruk może być stosowany na szerokiej gamie podłoży: papierze, tekturze, drewnie, plastiku, PCV twardym i miękkim, folii, metalu, szkle, porcelanie i tkaninach,

- Sitodruk jest czasochłonny,

- Cały nakład wykonany jest na bazie tego samego projektu, dlatego dobrze jest wykonać najpierw prototyp,

- W sitodruku nie ma możliwości personifikacji poszczególnych sztuk zamówienia,

- Sitodruku nie stosuje się na polarach.

 

 

 

 

 

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.