Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Grawer laserowy

Grawer laserowy

Tech­nika ta skie­ro­wana jest do tych, któ­rzy cenią sobie trwa­łość, czy­tel­ność, oryginalność, a przy tym ele­gan­cję zna­ko­wa­nego pro­duktu. Grawerowanie laserem jest nowoczesną i niezwykle precyzyjną metodą znakowania. Należy tu zaznaczyć, że grawerowanie laserowe to również jedna z najtrwalszych technik znakowania powierzchni. Raz naniesiony grawerton nie ulega zniszczeniu ani pod wpływem warunków atmosferycznych, ani ciepła, promieni UV ani nawet środków chemicznych.

Precyzyjnie milimetr po milimetrze

Grawerowanie laserowe to bezdotykowa metoda znakowania, wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni przedmiotu. Głębokość grawerowania zależy od materiału, mocy lasera i czasu oddziaływania wiązki laserowej. Wykorzystanie tej metody pozwala na uzyskanie niezwykłej precyzji, nieporównywalnej z jakimikolwiek innymi metodami, które są obecnie dostępne na rynku.

Grawerowane logo to niezniszczalna promocja firmy

Mechaniczne grawerowanie znane już było kilka wieków temu, a precyzyjne wzory i napisy na metalowych przedmiotach ozdobnych wykonywali ręcznie dawni jubilerzy. Mimo, że czasy się zmieniły, to jednak chęć posiadania czegoś oryginalnego, a przy tym trwałego pozostała w społeczeństwie. Dzisiaj za pomocą specjalistycznego, sterowanego komputerowo lasera można stworzyć nie tylko symbole i oznaczenia seryjne, ale także zaprojektować i wykonać pojedyncze dekoracje w szkle, drewnie, metalu czy innych materiałach.

Cechą charakterystyczną grawerowania laserowego jest przede wszystkim elegancki wygląd i precyzja wykończenia każdego naniesionego detalu. Z uwagi na fakt, że wiązka sterowana jest komputerowo, niezwykle dokładnie można nanieść nawet kilkumilimetrowe, mikroskopijne wzory. Jak już wspomniano grawerowanie laserowe jest metodą bezdotykową, nie wymagającą żadnych narzędzi, to powoduje, że nie ma ryzyka uszkodzenia obrabianego tworzywa.

 

Laser lubi papier, szkło, drewno, metal

Grawerowanie laserowe można wykorzystać do znakowania wielu materiałów. Z powodzeniem metodę tę wykorzystuje się na: metalu, aluminium, akrylu, drewnie – zarówno tym litym, jak i na materiałach drewnopochodnych jak fornir czy płyty pilśniowe, szkle, skórze oraz tkaninach, płytach MDF, korku, kamieniu naturalnym i sztucznym, gumie stemplarskiej, a także na kartonach i papierze.

Jak każda metoda, również grawerowanie laserem ma swoje wady. Nie ma tutaj możliwości nadania koloru znakowanej powierzchni.

Grawer na szkle

Grawerowanie – to co najważniejsze

- Grawerowanie to trwała i precyzyjna metoda znakowania,

- Grawerunek cechuje wysoka jakość i czytelność wypalanych znaków,

- Grawer laserowy często jest używany do personalizacji znakowanych przedmiotów,

- Grawer laserowy doskonale sprawdzi się na metalu, szkle i drewnie,

- Znakowanie grawerem jest wykonywane, nawet przy niskich nakładach,

- Grawerowanie wykonywane jest w jednym kolorze, nie ma też możliwości wykonania przejść tonalnych. Wybór koloru w tej metodzie jest więc ograniczony i zależy głównie od użytego materiału bądź też warstwy znajdującej się poniżej.

 

 

 

 

 

Długopisy z grawerem

 

 

Grawerowanie kubków termicznych

 

Pamieci USB z grawerem

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.