Tel. 574 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Tysiąclecia 14A

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 574 987 112
e-mail: biuro@mediadesign.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Kategorie

Regulamin

§ 1 
INFORMACJE OGÓLNE
 


1. Właścicielem serwisu ze sklepem internetowym www.reklamowy-sklep.pl jest Agencja Reklamowa Media Design zwanej w dalszej części SPRZEDAWCA

2. Sklep internetowy dedykowany jest dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych zainteresowanych zakupami produktów reklamowych, gadżetów, materiałów drukowanych, zwanym w dalszej części KLIENTEM. 

3. Produkty w sklepie można umieszczać w koszyku bez rejestracji  - koszyk służy jako tymczasowa przechowalnia produktów. Rejestracja dostępna jest dla klientów, którzy planują ponwone zakupy na www.reklamowy-sklep.pl

4. Do realizacji / złożenia zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

5. Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia. 

6. Podanie w formularzu rejestrowym adresu e-mail jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie korespondencji handlowej droga elektroniczną. 

7. Na towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego SPRZEDAWCA nie udziela się gwarancji jakości (art.577 kc), chyba ze zostało to wyraźnie podane przy opisie produktu.

 

§ 2 
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 


1.
 Zamówienia są przyjmowane od  klientów poprzez:

  • złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.reklamowy-sklep.pl
  • przesłanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce kontakt
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta , który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00 pod numerem telefonu 535 987 111.

Dane niezbędne do zamówienia to:

  • Nazwa firmy 
  • Imię i Nazwisko
  • Adres (do faktury oraz do wysyłki)
  • NIP (w przypadku firm)
  • Telefon
  • Adres email
  • Symbol produktu + kolor + liczba sztuk

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. 

3. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta. 

4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu na koncie bankowym wpłaty 100% wartości zamówienia, chyba że zostały ustalone indywidualne warunki handlowe.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, SPRZEDAWCA skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia. 

7. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - telefonicznie lub drogą elektroniczną, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem infolinii 535 987 111 lub wysyłając wiadomość na adres: biuro@mediadesign.pl

8. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami : e-mail: biuro@mediadesign.pl lub pod nr. tel: 535 987 111

9. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy podane rejestracyjne są niepoprawne, błędne, lub gdy nie ma kontaktu z klientem.

10. Ceny produktów wyświetlane na sklepie www.reklamowy-sklep.pl nie zawierają kosztów znakowania.

11. Na zakupiony towar sklep SPRZEDAWCA wystawia faktury VAT.

12.Po złożeniu zamówienia przez stronę www.reklamowy-sklep.pl do wartości zakupowej zostaną doliczone koszty transportu oraz koszty usługi znakowania, jeżeli takowa została zamówiona przez klienta. 

13. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia do 3 dni roboczych od daty jego złożenia.

§ 3 
WYSYŁKA


1. Zamówione produkty dostarczane są do KLIENTA przez firmę kurierską DHL. Nie istnieje możliwość wysyłki Pocztą Polską.

2. Wysyłka towarów następuje po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe:

64 1240 1792 1111 0011 2626 2110 w wysokości 100% zamówienia. 

3. Czas realizacji zamówienia liczy się od chwili wpłynięcia środków pieniężnych na konto bankowe i wynosi odpowiednio:

  • od 2 do 7 dni dla produktów dostępnych na stanie magazynowym
  • od 7 do 21 dni dla produktów niedostępnych oraz produktów na zamówienie klienta

4. W przypadku nagłego wzrostu zamówień lub innych okoliczności uniemożliwiających szybką realizację zamówienia, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kolejne 14 dni. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe z późniejszej realizacji zamówienia. KLIENT będzie poinformowany o takiej sytuacji telefonicznie lub e-mail. 

5.  Istnieje możliwość wysyłki towaru inną firmą spedycyjną wskazaną przez KLIENTA.

6. Koszt przesyłki określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia w zależności od jego wagi oraz gabarytów i doliczany jest do wystawianej faktury VAT. 

§ 4 
PŁATNOŚCI 


1. W przypadku przesyłek kurierskich firmą DHL, faktura VAT wysyłana jest w formie papierowej łącznie z zamówieniem. Faktury umieszczane są pod listami przewozowymi na jednej z paczek.

2. Płatności należy dokonywać na wskazane na fakturze VAT lub fakturze PRO-FORMA konto bankowe.

3. Na wyraźne życzenie KLIENT może otrzymać fakturę PRO-FORMA, na podstawie której może dokonać przedpłaty w przeciwnym wypadku płatności dokonywane są na podstawie wygenerowanego przez sklep numeru zamówienia. 

4. Koszty transportu pokrywane są:

5. Wszelkie dodatkowe koszty transportu powstałe z tytułu np. braku odbiorcy w trakcie dostarczenia przesyłki - ponosi KLIENT. 

  • przez Klienta .
  • przez www.reklamowy-sklep.pl - jeżeli zostało to ustalone w trakcie negocjacji z klientem

 

§ 5 
ZWROTY i REKLAMACJE 


1. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy SPRZEDAWCA i przedsiębiorcami, chyba że przy produkcie napisano inaczej. 

2. KLIENT może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie nosi znamion użytkowania i jest w oryginalnym opakowaniu. Towary uszkodzone nie posiadające oryginalnych opakowań nie podlegają reklamacji.

3. Produkty poddane usłudze znakowania nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z Art. 38. pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

4. Klient ponosi wszelki koszty związane z transportem reklamowanego lub zwracanego towaru. Zwrot dotyczy tylko i wyłącznie produktów nie oznakowanych. 

5. Z zamówienia można zrezygnować tylko i wyłącznie do momentu gdy sklep SPRZEDAWCA nie podjął działań związanych z: zamówieniem produktów oraz ich znakowaniem.

6. W przypadku rezygnacji z zamówienia z usługą znakowania po upływie 7 dni od daty wpłynięcia zamówienia klient zobowiązuje się do zapłaty pełnej kwoty za realizowane zamówienie oraz wszelkie dodatkowe kosztów jakie sklep SPRZEDAWCA poniósł w trakcie realizacji.  

7. W przypadku wykrycia uszkodzenia otrzymanego towaru, KLIENT zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego. Spisanie protokołu szkody powinno nastąpić w dniu odebrania wadliwej przesyłki.  

8. Reklamacje uszkodzonego towaru nie będą rozpatrywane w przypadku gdy KLIENT nie dostarczy kserokopii protokołu szkody.

9. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na własny koszt lub dostarczenie go osobiście do siedziby firmy. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagane jest dostarczenie przez KLIENTA dowodu zakupu towaru oraz nr zamówienia, oraz opisu zaistniałej szkody.

§ 6
PROMOCJE i RABATY

1. Obowiązujące promocje widoczne są na stronie głównej sklepu oraz w zakładce promocje.

2. Oferty promocyjne oraz informacje o nowościach przesyłane są do klientów, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie oraz otrzymywanie korespondencji marketingowej.

3. Rabaty przydzielane są stałym klientom, oraz przy zakupach ilościowych i wartościowych. Rabaty są ustalane indywidualnie.

4. Rabaty nie dotyczą produktów promocyjnych lub tych których cena została już obniżona.

5. Dla agencji reklamowych oferujemy indywidualnie przydzielone progi rabatowe.

§ 7
POLITYKA CENOWA I PRODUKTY

1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami netto i nie zawierają 23% podatku VAT.

2. Wszystkie zamówienia nietypowe wyceniane są indywidualnie.

3. SPRZEDAWCA dołożył wszelkich starań aby opisu produktów była rzetelne i zrozumiałe dla KLIENTA, w przypadku dostrzeżenia błędów prosimy o zgłaszanie ich obsłudze sklepu.

4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w opisach dostarczonych przez dostawców zewnętrznych.

 

§ 8
INFORMACJE KOŃCOWE

 

1. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.

2. Prezentowane na stronie www.reklamowy-sklep.pl produkty zostały umieszczone do celów informacyjnych.

3. Oferta prezentowana na stronie ww.reklamowy-sklep.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

4. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym SPRZEDAWCA oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

5. Uwaga! Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego, jak również za ewentualne błędy i przekłamania kolorystyczne wynikające ze względów technicznych.

6. Krzystanie ze sklepu www.reklamowy-sklep.pl oznacza akceptację powyższego regulamniu. 

 

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

§ 1

§ 2

§ 3